Miss your smile

想念你的笑容

Miss the moments

追憶種種往事

We were wild

我們曾經那樣狂野不羈

We will always be

以後也要一直保持下去

 

In my heart

在我心裡

Couldn't hold it

始終難以接受這現實

When you left you took the melody

你離開時連我們的旋律也一併帶走了

 

It's not our choice

我們都無從選擇

But it still feels wrong

直到現在還是感覺哪裡不對勁

Without your voice it's just not a song

少了你的聲音,這不再是一首歌

It's just not a song

不再是一首完整的歌

 

Cause you make it real and it gets hard to feel

因為你的聲音賦予它靈魂,少了你就唱不出感動

If you could only come back

要是你能回來就好了

Come back

回來吧

I would give anything 

我願意付出任何代價

Just want to hear you sing

只要能再聽你唱一遍

If you could only come back

要是你能回來就好了

Come back

回來吧

For one more song

回來再唱一首歌

For one more song

只要陪我們再唱一首

 

You're our friend and you'll always be

你是我們的摯友,永遠都是

And your places are forever keep

你的位置一輩子都無可取代

When I'm down

當我失意的時候

I look up to the sky so you can lift me up

我會仰望天空好讓你為我加油打氣

You can lift me up

你會讓我重新振作

It's not our choice [2x]

我們都無從選擇

It still feels wrong

至今還是感覺哪裡不對勁

Without your voice

少了你的聲音

It's just not a song [2x]

這不再是一首完整的歌

 

Cause you make it real and it gets hard to feel

因為你的歌聲賦予它生命,少了你就唱不進心坎

If you could only come back

要是你能回來就好了

Come back

回來吧

I would give anything

我願意付出任何代價

Just want to hear you sing

只要能再聽你唱一遍

If you could only come back

要是你能回來就好了

Come back

回來吧

 

To fill my heart again with only music you can

再次用你純粹的嗓音填滿我空虛的心

Cause I will never be the same

那麼我將不再深陷於往日記憶

Without your heart

少了你的心

Without your love

少了你的愛

Without your soul

少了你的靈魂

 

Cause you make it real and it gets hard to feel

因為你賦予這首歌生命,少了你就唱不出感動

If you could only come back

要是你能回來就好了

Whoo

嗚喔──

Cause you make it real and it gets hard to feel

因為你賦予這首歌靈魂,少了你就唱不進心坎

 

If you could only come back

要是你能回來就好了

Come back

回來吧

I would give anything

我願意付出任何代價

Just want to hear you sing

只要能再聽你唱一遍

If you could only come back

要是你能再回來就好了

 

Come back

回來吧

For one more song

回來再唱一首歌

Come back

回來吧

For one more song

回來再唱一首歌

Come back

回來吧

For one more song

只要再唱一首歌

Come back

回來吧

 

I miss my friend

我想念我的朋友

I miss his melody

我想念他的歌聲

 

Come back

回來吧

Miss my friend

我想念我的朋友

Miss his melody

想念他的歌聲

 

boyzone brother  

(圖片取自網路,如有侵權請留言通知,將立即取下,謝謝!!)

 

♪ 演出者:Boyzone (中譯:男孩特區)

♪ 收錄專輯:Brother (中譯:兄弟情深)

♪ 發行年份:2010

♪ 更多Boyzone:

 Nothing Without You

 Time

 ──2015/04/25 by Starfish

arrow
arrow
    文章標籤
    boyzone 男孩特區
    全站熱搜

    Starfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()