close

Look around

環顧四周

There's no one but you and me

除了我們沒有其他人

Right here and now

此時此地

The way it was meant to be

一切都是這麼理所當然

There's a smile on my face

我臉上的微笑藏也藏不住

Knowing that together everything that's in our way

我知道只要和你在一起就沒有什麼難題解不開

We're better than alright

我們會比好還要更好

§

Walking between the raindrops

淋著雨前進

Riding the aftershock beside you

天搖地動也捨命相隨

Off into the sunset

直到夕陽西沉

Living like there's nothing left to lose

瀟灑活著彷彿已經沒有什麼好失去

Chasing after gold mines

追逐夢想的金色礦脈

Crossing the fine lines we knew

跨越阻擋我們勇往直前的警戒線

Hold on and take a breath

堅持住,深呼吸

I'll be here every step

我會寸步不離

Walking between the raindrops with you

陪你一起淋雨走過這段路

§

Take me now

抓緊我

The world's such a crazy place

這個世界多麼瘋狂啊

When the walls come down

當高牆倒下

You'll know I'm here to stay

你將明白我留守在你身邊的決心有多麼堅定

There's nothing I would change

我決不會改變心意

Knowing that together everything that's in our way

我知道只要和你在一起一切就會漸入佳境
We're better than alright

我們會比好還要更好

§

Walking between the raindrops

淋著雨前進

Riding the aftershock beside you

天崩地裂也要和你共患難

Off into the sunset

直到夕陽西沉

Living like there's nothing left to lose

暢快活著彷彿已經沒有什麼好失去

Chasing after gold mines

追逐夢想的金色礦脈

Crossing the fine lines we knew

闖越限制我們馳騁想像的封鎖線

Hold on and take a breath

堅持住,深呼吸

I'll be here every step

我會寸步不離

Walking between the raindrops with you

陪你一起淋雨走過這段路

§

There's a smile on my face

我臉上的微笑藏也藏不住

Knowing that together everything that's in our way

我知道只要和你在一起就沒有什麼難題解不開

We're better than alright

我們會比好還要更好

§

Walking between the raindrops

淋著雨前進

Riding the aftershock beside you

天崩地裂也不能分開你我

Off into the sunset

直到夕陽西下

Living like there's nothing left to lose

坦然活著彷彿已經沒有什麼好失去

Chasing after gold mines

追逐夢想的金色礦脈

Crossing the fine lines we knew

跨越阻擋我們勇往直前的封鎖線

Hold on and take a breath

堅持住,深呼吸

I'll be here every step

我會寸步不離

Walking between the raindrops with you

陪你一起淋雨走過這段路

Between the raindrops with you

陪你一起淋著雨

Between the raindrops with you

陪你一起淋著雨

Between the raindrops with you

陪你一起淋雨走過這段路

lifehouse_Almeria_album.jpg

(圖片取自網路,如有侵權請留言通知,將立即取下,謝謝!!)

 演出者:Lifehouse ft. Natasha Bedingfield

 收錄專輯:《Almeria》

 發行年份:2012

arrow
arrow
    文章標籤
    Lifehouse
    全站熱搜

    Starfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()