close

 

Everybody's got an answer to a question

每個人都已突破問題的癥結點

That they need to know

得到他們想要的答案

Still broken over one thing I didn't ask you

但我的答案還沒湊齊,我還有個問題從未問過你

Do you have to go?

你一定要離開嗎?

Now I'm looking for a reason it isn't easy

我正在努力尋找一個理由把你攔下,這並不容易

But I gotta have hope

但我必須抱持著希望

 

Sometimes it can be harder to remember than to just let go

有時惦記比淡忘要難受得多

Always seems to be something to remind me of what I miss the most

似乎總有個東西提醒著我,什麼我最思念

Cause you are the one thing I believe in when it all falls down

因為當一切分崩離析,你就是我唯一的信仰

 

§

 

So if you've got a candle you better light it now

所以若你有蠟燭,現在就點亮它吧!

And if you've got a voice you better shout out loud

若你還有聲音,儘管高聲吶喊呀!

Raise your hands above this crowd

只要在人群中高舉雙手

And I will reach you

我就會來到你身邊

Can you hear me?

你聽見我了嗎?

Can you hear me now?

現在聽得見我了嗎?

 

§

 

Even though I can't see you

即使我看不見你

I can feel you after all this time

這次我也能夠感覺得到你

So baby if you're hurting

所以親愛的,如果你覺得痛苦

All I'm asking for is just one sign

請諒解我,我所期望的就只是一個方向

Cause I've never met anyone was lost but didn't wanna be found

我從未遇過迷路後還不想被找到的人

 

Light it now

點燃那燭光

I will reach you

我就會找到你了

Shout out loud

高聲呼喊我

And I will reach you

我就會找到你了

 

westlife-gravity  

♪ 演出者:Westlife

♪ 收錄專輯:Gravity

♪ 發行年份:2010

 

──2014/07/01 by Starfish

arrow
arrow
    全站熱搜

    Starfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()