When the waves are crashing down

當狂濤怒浪摧毀了一切

Pulling you to sorrow

把妳捲入悲傷的漩渦

I will sail you back to shore

我會為妳護航,直到妳平安上岸

When there are no more heroes

當妳身邊沒有其他英雄能依靠

 

Over under, near or far

上下起伏,無論距離多遙遠

I'll be right beside you

我都會在這裡陪著妳

Standing here with open arms

展開雙臂屹立不搖

When there are no more heroes

當妳身邊沒有其他英雄能依靠

 

And through it all

所以克服一切吧

And through it all

克服所有的恐懼

When you're tired and you stumble I will carry you

當妳疲倦了,倒下了,我會穩穩接住妳

When starlight falls, my love will guide you home

當星光殞落了,我的愛會指引妳回家

You'll never be alone

妳將永遠不會孤單一個人

When there are no more heroes

當妳身邊沒有其他英雄能依靠

 

It was you who showed me how

是妳教會我如何當一個英雄

Brought me back to glory

帶我回歸往昔的榮耀

Through hopelessness and darkest days

穿越絕望和最黑暗的歲月

It was breath you gave me

是妳賜予我呼吸

 

westlife-where-we-are  

♪ 演出者:Westlife

♪ 收錄專輯:Where We Are

♪ 發行年份:2009

  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Starfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()